20
december
2019
|
10:16
Europe/Amsterdam

Douglas lanceert als eerste Kylie Skin in Europa

• Deze lancering zal de grootste skincarelancering zijn van de premium beauty retailer in 2020

• CEO Tina Müller: “Ik ben trots en enthousiast om eindelijk dit buitengewone en exclusieve partnerschap aan te kondigen: we werken samen met één van de meest bewonderde en invloedrijke schoonheidsbedrijven!”

 

Nijmegen, 18 december 2019.

 

Douglas heeft vandaag zijn partnerschap met Kylie Jenner‘s Kylie Skin aangekondigd. Deze belangrijke samenwerking geeft effectief een boost aan het assortiment van de premium retailer, die de Kylie Skin-huidverzorgingsproducten exclusief voor klanten in Europa zal lanceren met een volledige distributie bij Douglas Group. Met de lancering van Kylie Skin zal Douglas een van de snelst groeiende en meest betrokken beautymerken op social media uit de VS toevoegen aan zijn assortiment en daarmee een waardevolle drive voor bezoekers en verkoop in 2020 genereren.

Kylie Jenner richtte Kylie Cosmetics op in 2015 en kondigde de lancering van Kylie Skin aan in mei 2019.

Douglas zal de Kylie Skin-lijn aanbieden vanaf het voorjaar van 2020 met zes verschillende producten, waaronder de Foaming Face Wash, Walnut Face Scrub, Face Moisturizer, Eye Cream, Vanilla Milk Toner en Vitamine C Serum. Alle producten zijn veganistisch, dierproefvrij, glutenvrij, sulfaat- en parabenenvrij. Douglas verwacht dat dit de grootste lancering van huidverzorging van 2020 is en tot een van de top tien van huidverzorgingsmerken behoort.

“Ik ben zo enthousiast om Kylie Skin volgend jaar naar Douglas Group te brengen voor mijn eerste lancering in Europa, ooit. Zoveel van mijn fans hebben mij gevraagd om mijn huidverzorgingsproducten verkrijgbaar te maken in Europa en ik ben zo blij dat iedereen de producten straks persoonlijk kan ervaren en testen, om ze vervolgens voor het eerst in een fysieke store te kopen.” zei Kylie Jenner.

Tina Müller, CEO van Douglas Group, licht de deal toe: “Ik ben er trots op en enthousiast over eindelijk dit buitengewone en exclusieve partnerschap aan te mogen kondigen: we werken samen met een van de meest bewonderde en invloedrijke ondernemingen in beauty! Een mijlpaal voor Douglas en een grote stap om onze klanten het meest innovatieve en unieke assortiment te bieden. Kylie heeft keer op keer bewezen dat ze de tijdgeest van haar Amerikaanse klanten begrijpt en we verwachten datzelfde enthousiasme voor haar producten in Europa aan te wakkeren.”