06
april
2020
|
09:22
Europe/Amsterdam

by Millie Bobby Brown

Nieuw bij Douglas: florence by mills

MINDSET:
Een frisse benadering van clean beauty, florence by mills is hier om schoonheid opnieuw te definiëren. De op Gen-Z gerichte lijn is gebaseerd op de overtuiging dat ware schoonheid voortkomt uit zelfacceptatie en -liefde.

HET MERK:
Een collectie van betaalbare, clean beauty-producten die gemaakt zijn om de jongehuid te laten stralen, met liefde ontwikkeld door Millie Bobby Brown ook bekend als Mills). Millie heeft het haar missie gemaakt om haar generatie aan het denken te zettenwat betreft het schoonheidsideaal en deze zelf in de vullen. De jonge actrice heeft hetmerk florence ontwikkeld om een meer inclusieve beautycultuur te creëren.

Over haar beslissing om Florence te creëren, zegt Millie: “Ik wilde producten voor mijen mijn generatie creëren. Een merk dat ons en onze zelfexpressie weerspiegelt en goed voor je is, eenvoudig te gebruiken en geschikt voor de huid die in verandering is. Jong zijn in het algemeen is al zo moeilijk, dus ik wil een plek om mijn leeftijdsgenoten te ondersteunen in het ontdekken van hun persoonlijke voorkeuren in beauty.”

Als een tiener in de spotlight, die in de stoel van honderden makeup artists heeftgezeten, heeft Millie met genoeg producten geëxperimenteerd om te weten wat werktvoor de tienerhuid. Dat is waarom Millie een assortiment van clean beauty-producten met feel good formules heeft ontwikkeld. Om jou te helpen ontdekken hoe je er zelf uitwilt zien en hoe je wilt dat je leven eruit ziet.

florence by mills lanceert negen skincare essentials, waaronder de Zero Chill Face Misten de Swimming Under the Eye Gel Pads. Daarnaast zijn er ook zes make-up productenontwikkeld, deze producten bemoedigen zelfexpressie en experimenteren, zonder jenatural beauty te laten verdwijnen. Alle make-upproducten, waaronder de Like a Light Skin Tint en Cheek Me Later Cream Blush, hebben een zachte en clean beauty-formule.De filosofie van het merk is dan ook: play around en ontdek wat werkt voor jou!

Alle 15 producten in de collectie zijn geschikt voor alle huidtypes, dermatologisch getest, verrijkt met vitamines en botanische ingrediënten en vrij van parabenen,sulfaten en synthetische geuren. Omdat Millie gek is op onze dieren is het bijzonder belangrijkvoor haar dat de gehele collectie dierproefvrij en vegan is. Plus, florence by mills is gecreëerd met de behoefte van Gen Z voorop, de jonge generatie is druk en heeft een huid die constant aan het veranderen is. De producten zijn dus balancerendvoor de huid en gemakkelijk in gebruik, ook de prijs van de producten sluit aan op de Gen Z.

Millie mag dan wel pas zestien jaar oud zijn, ze heeft al een reputatie als pionier vanverandering en inspirerende stem voor Gen Z voor zichzelf opgebouwd. “Ik weet wat wel en niet voor mij werkt, maar ik begrijp dat iedereen anders is. Iedere huidheeft andere behoeften en iedereen heeft een persoonlijke definitie van schoonheid” legt Millie uit. “Met florence by mills kan iedereen zijn of haar eigen filosofie overschoonheid ontdekken met toegankelijke en gemakkelijke clean beauty-producten.”

florence by mills visualiseert een wereld waar iedereen zijn of haar eigen leven ten volste kan leven en samen op kan staan voor verandering. florence by mills is daarom trots om partner te zijn van de Olivia Hope Foundation en hun missie om een einde te maken aan kinderkanker. Het fonds is opgericht om Olivia Hope LoRusso, Millie’s goede vriendin, te eren en te herinneren. Olivia Hope heeft de strijd tegen acute leukemie helaas niet overleefd. De Olivia Hope Foundation streeft ernaar om het lijden van kinderen met kanker de te verminderen zodat ze gelukkig en gezond kunnen leven en een verschil kunnen maken in de wereld.

florence by mills is vanaf nu verkrijgbaar bij Douglas.