27
mei
2021
|
14:15
Europe/Amsterdam

Nieuw bij Douglas: MCM Eau de Parfum

MCM werd in 1976 in München opgericht door Michael Cromer en is een luxe lifestyle-merk. Vandaag de dag worden de iconische rugzakken die MCM wereldwijd beroemd make nbeschouwd als echte cultklassiekers. De doelgroepen zijn Millenials en GenZ die vol vertrouwen als dromers en creatievelingen door het leven gaan en niet beperkt worden door allerlei grenzen. Met de lancering van MCM Eau de Parfum wordt een nieuw hoofdstuk van succes geopend en wordt de iconische rugzak omgetoverd tot een geurflacon. Dit is MCM. Dit is New School Luxury.

De nieuwe MCM geur legt het reis-DNA van het merk vast en introduceert met haar communicatie campagne Travel Beyond een transcenderende excursie uit het alledaagse leven. Uit dit verhaal wordt geheel duidelijk waarop de nieuwe Eau de Parfum is geïnspireerd: de ingrediënten. Levendig framboos en hand geplukte jasmijn worden versterkt door zuivere houtsoorten en pure ambrox. Hierdoor ontstaat een pittig bloemig- en houtachtig aroma welke een nieuwe compositie toevoegt aan klassieke parfums.

 

MCM Eau de Parfum

Geïnspireerd door een wereld van de gewaagde vrije denker. Een perfecte blend tussen klassieke en moderne elementen die samen komen om een ongedwongen optimisme en een krachtige connectie te creëren. Een uniek design waarmee de flacon eerbetoon doet aan het klassieke rugzakontwerp van het merk.

Topnoten: framboos, abrikoos
Hartnoten: witte pioenroos, jasmijn, violetblad
Basisnoten: witte mos, vanille ambrox, sandelhout

 

Nu verkrijgbaar bij Douglas voor € 79,19, 50ml