02
juni
2020
|
17:40
Europe/Amsterdam

MyBeauty.MyPride

Douglas viert de Pride Month & diversiteit met een emotionele medewerkerscampagne

  • Op 1 juni 2020 heeft Douglas ter gelegenheid van de Pride Month van dit jaar de MyBeauty.MyPridecampagne gelanceerd met acht medewerkers van de LGBTQI+ community.
  • Douglas pleit voor diversiteit, tolerantie en gelijkheid.
  • CMO Susanne Cornelius „Beauty is divers en inclusief. Onze Pride-campagne reflecteert dit op een speciale manier gebaseerd op het leidmotief “we omarmen de diversiteit van beauty.“

“Het was voor ons erg belangrijk dat de LGBTQI+ community centraal staat in de campagne. Ik ben nog meer verheugd dat onze medewerkers hun belangrijke boodschap via de campagne verspreiden“, benadrukt Susanne Cornelius, CMO van Douglas Group.

Ondanks fysieke scheiding delen de acht medewerkers in de video een algemene overtuiging dat iedereen hetzelfde recht heeft op gelijkheid, ongeacht seksuele geaardheid, uiterlijk of genderidentiteit. De video onderstreept „Nu meer dan ooit is het belangrijk dat we #strongertogether zijn“.

De campagne van ongeveer vier weken inclusief online video, social media assets en landingspagina, is op 1 juni 2020 van start gegaan.